Autobianchi a112 karosse fra 1970 + diverse andre dele...

Af dele og tilbehør vedr. A112 eller Abarth. Andre irrelevante annoncer vil blive slettet med hård hånd af administrator.

Autobianchi a112 karosse fra 1970 + diverse andre dele...

Indlægaf Morten Bak » tirs 3. sep 2013 17:42

Så sætter jeg også min 1970 karosse til salg..

Jeg hentede den med Andrés i Imola i Italien i sommeren 2006 og har de italienske eksportpapirer så den kan indregistreres uden for Italien..

Den har aldrig været svejset og er engang blevet malet med en grå farve der mest minder om noget man maler en ubåd med..

Der er rust men ikke noget farligt eller de dårlige steder...

Begge bagerste tårne… (Ikke meget )
Så har den haft en utæt køler så den forreste vange under køleren skal skiftes.. (der medfølger en brugt sund vange) der er også hul i bunden af frontpanelet lige over hvor den forreste vange sidder men det er nemt repareret..
Venstre forreste inderskærm skal også laves lidt da den har et hul også.. (Også pga. utæt køler) (( jeg har en vange fra en 78- så der kan komme en 5 gears i den. ))
Der er 2-3 små (2MM) huller i ruderammen.. ( ikke noget problem.. der er masser af gods. )
Og så er der 2 cm. i bagerste venstre skærmkant.
Den har en bule bag venstre dør og en lille bule i højre panel..

Eller er den sund og snorlige… Jeg har originale døre og bagklap som følger med.. (frontklappe beholder jeg selv men jeg har en frontklap fra en 77er. )

Jeg har de originale lygteringe i alu og det samme med baglygter og luftindtag i C stolpen.. (møgdyrt da det kun er til 1970/1971 der kørte med det.. i 1972 fik den plastik ) Det originale og smukke instrumentbræt medfølger også..

Og så masser af andre småting + den originale motor medfølger også.. (jeg købte bilen hel men smed alt der ikke var noget værd ud.. så jeg har næste alle de specielle dele )

For den her pakke havde jeg tænkt mig skulle koste 15000,00… Jeg vil tro der er rust for 5000,00 maks. Og så kan man jo købe en svensk/tysk rusten abarth, så er man er kørende i efter min mening den smukkeste a112 der er lavet for en billig penge..

Derudover har jeg jo samlet i over 20 år så der ligger også en del andre ting i gemmerne.. som aldrig monteret sparco 6 punkt bur.. nye DeCarbon sportsdæmpere.. nye motorophæng og kødben. Hjul i alle størrelser, nye Corbeau retro sæder med nakkestøtter, masser af instrumentborde både til nye og gamle modeller med og uden omdrejningstæller, Compomotive Turbo splitfælge med centermøtrik. (kan bores i 4x98) med masser forskellige remme i alle størrelser, ruder, døre, klapper, generatorer, 5 tins gearkasser, ny køler og en hel masse andre nye smådele fra et nedlagt reservedelslager osv. Osv..

Jeg har også en komplet 70HP motor i god stand med elektronisk tænding, karburator og oliekøler og banamanifold. Sund motor uden defekte lejer.. (jeg kørte 185 på speedometeret på vej hjem fra Sverige i den :o)

Ring eller skriv så kan jeg forklare og sende billeder..

Mvh. Morten Bak.. mb@qhome.com eller 2222 0624
Brugeravatar
Morten Bak

Geografisk sted: Vallensbæk

Tilbage til Køb & Salg