D. 21/12 er det forumets 1 års fødselsesdag. Det må jeg lige kommentere.
Det bedste sted for det, er vel i Krostuen.
Jeg vil gerne sige tak for den flotte opbakning, der har været omkring forumet og tak fordi i har den samme interesse som jeg har.
Det har være dejligt at møde nye flinke og hjælpsomme mennesker, og rart at få tilbagemeldinger om det har hjulpet og løst problemer indbyrdes. Det var det der var meningen med det hele.
I 2008 har der været træf I Gjern, Silkeborg og Fredericia. Desværre måtte sommerfesten hos Frank aflyses, men jeg tror der er mulighed for en fest i 2009 hvis Frank og familie vil give det en chance mere.
Jeg håber der vil være stor aktivitet på forumet og opbakning omkring træf og lignende arrangementer i 2009, så vi kan få endnu mere gang i "klubben"
Har du gang i noget, har historier, billeder eller litteratur om A112. Så hold dig venligst ikke tilbage. Vi må hjælpe hinanden med alt hvad vi kan.
I skrivende stund ved jeg der er minimum 3 stk. A112ere til grundig renovation, som forhåbentligt står klar til foråret. Og at der er en '76 på vej til Danmark. Så vi kan holde bestanden oppe.
Hold dem kørende! Vi ses derude...